EPIQ GÅRKVÄLL ! // Ny design

OJAAA , helt sjukt rolig kväll !! Men jag var nära att inte ens komma in på Mollys ...??? tydligen var jag för full när man kom dit vid 10.10 ?? Jag var ändå nyktrare än andra som gick in ! Så fick vänta 40 minuter på att ta mig in igen ... KALLT !

Men Men , kvällen blev hur rolig som helst ändå ! Ända tills man gick hem till moröhöjden förstås ;) ...


(inte från igår)


Idag sov jag till 14.45 = skönt men ändå slöseri med dagen. Snart så ska jag till ursviken och spela innebandy (eventuellt) , hur ska det gå är frågan ...




NY DESIGN !

Som ni kanske ser har jag skaffa en lite stekigare design =D den är gjord av min broder Linus "Linkmeister" Holmgren ! I DIG IT =D
Hoppas ni gör det också !!!






// Le-Douchee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0