One of a kind



Mys pys med denna sötis ikv =) ! detsamma imoorrnnn !!! Hoppas bean imorrn på dagen och kanske blir att köpa första colan på typ 1 vecka :O !

Idag var jag på "mönstring" ... fick 7,5 / 9 i kondistestet , 7/ 9 i styrka och 8/ 9 i kompetenstestet ... sen går man till psykologen och får en 6:a i befälspoäng ... Sen går man slutligen till läkaren och får Krigslämpligheten E (A-E skala) .........................................................   .............................................................            ................................................   ...............................          ..............  Allt pga att man har astma =O Skulle alltså kunna bli Jägare om jag inte hade astma , men eftersom jag har astma kan jag endast bli tolk ??

Hur FAAAN gåre ihop ???? säger bara "/ care" på den och en "/ fucked up ^^

Som tur var blev man på bättre humör när man fick träffa sötisen =)






// Douche

Kommentarer
Postat av: E

<3

2011-02-02 @ 00:43:06
Postat av: lovisa

emmmy ;)?

2011-02-02 @ 15:42:51
URL: http://lolloffforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0