Brybloggare for life !

En gång bybloggare , alltid brybloggare! Inatt sov jag med världens bästa emmy ! riktiiigt mys <3

Nu ser man solsidan med brunkmark ! sen blire ica godis och fotboll ;) Imorrn är ännu en skolvecka börjad ... ELR JUSTJA jag går inte skooola ;) muhahaha

Jag bara måste ta upp på bloggen hur mkt jag hatar att radion bara spelar rihannas version av "love the way you lie" ... vad hände med det 1000 ggr bättre orginalet med eminem ??? Nån radiochef sitter och runkar hårt till "version 2 =O


<3





// Douche

Kommentarer
Postat av: Emmy

förlåt det är jag som sitter och onanerar...

men vadå,den är bra? :o<3

2011-02-21 @ 00:00:27
URL: http://ehoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0